Čišćenje kancelarija
Ako u svom vlasništvu imate jednu ili više kancelarija, ili vam je taj poslovni prostor iznajmljen na korišćenje, dobro znate da takvo okruženje mora biti savršeno čisto.
Sve mora biti na svom mestu, profesionalno i estetski lepo. U suprotnom, kancelarije će postati leglo uzročnika bolesti i stvoriće veliki haos – kako u prostoru, tako i u glavi svakog zaposlenog.
Zanemarivanje ovog problema poremetiće obavljanje standardnih poslova što može dovesti do finansijskih gubitaka, pa čak i gašenja firme.
Vaša delatnost sigurno zahteva veliku posvećenost i nemate vremena da mislite na čišćenje poslovnog prostora.
Vreme je da zastanete na sekund i pronađete pravo rešenje.
Ako ste u potrazi za servisom koji će ispuniti sva vaša očekivanja, došli ste na pravo mesto.
Zašto je važno redovno održavati čistoću u kancelarijama?
Ako se svakodnevno vodi računa o higijeni radnog prostora, koji uključuje i kancelarije, radnici će biti produktivniji i biće im lakše da organizuju svaki radni dan.
Loše organizovano i prljavo okruženje ruši reputaciju kompanije, pa je takvu poslovni partneri i klijenti neće smatrati ozbiljnom i profesionalnom.
Prljavština ruši estetiku u kancelariji, a činjenica je da jedna tastatura ili mobilni telefon na sebi imaju preko 7500 različitih bakterija koje su mogu biti veoma štetne po zdravlje čoveka.
Virus koji izaziva prehladu može da preživi na kancelarijskoj opremi i do 24h.
Čistoća ima veliku ulogu u održavanju dobrog zdravlja zaposlenih, kao i njihovog dobrog raspoloženja.
Zbog toga, sprečava česta bolovanja i odsustvo radnika sa posla zbog oboljenja izazvanih nečistoćama u ranom okruženju.
Smatra se da zaposleni u kancelarijama svake godine gube 9 radnih dana upravo zbog ovakvih bolesti.
Profesionalno čišćenje kancelarija može se organizovati na dnevnom, nedeljnom ili mesečnom nivou, što zavisi od potreba firme i zaposlenih.
Može biti rutinsko ili detaljno, na određeno ili neodređeno vreme, u zavisnosti od dogovora.
Opcija ima mnogo, a na vama je da odaberete najadekvatniju i najefektivniju.
Čistija kancelarija – veća produktivnost
Sređivanje jednog neurednog u prljavog radnog okruženja uvećava fokus radnika na zadatke koje obavljaju svakodnevno.
Lakše je pronaći neophodnu dokumentaciju među sređenim fasciklama i registratorima nego kada su pobacani po stolovima.
Ušteda vremena je ključna i čini rad bržim. Zaposleni će tada sa lakoćom odraditi više stavki odjednom.
Nečistoća u kancelariji i loši rezultati na poslu utiču i na profit firme koji će drastično opadati ako se higijena bude zanemarila.
Smanjuje se i rizik od nastanka povreda na radu.
Ljudi koji rade u blistavo čistim kancelarijama će voleti da provode vreme u takvom okruženju i istinski će se truditi da svoj deo zadatka završe tačno i precizno.
Profesionalno čišćenje kancelarija
Nijedan posao nije komplikovan i velik ako ga poverite osobama koji će ga završiti uspešno i u najkraćem mogućem roku.
Posvećeni su detaljima i mogu bez problema da obave radne zadatke koji se vama čine teškim.
Njihovo iskustvo i profesionalnost su dragoceni i biće vam od velike koristi uvek kad poželite da očistite kancelarije u svojoj firmi ili vašu ličnu kancelariju.
Vremenski im je lako da se prilagode vašim potrebama, a ako je to potrebno, kancelarije se čiste noću, da se u toku dana ne bi ometali zaposleni.
Na kraju svakog čišćenja, oni obavezno proveravaju da li su sva svetla i uređaji ugašeni, a vrata se zaključavaju.
Potrebno Vam je čišćenje kancelarija?
Clean Tale – najbolji od najboljih
Profesionalno održavanje higijene je glavna delatnost naše firme i ponosni smo što nosimo titulu lidera u ovoj oblasti.
Svakodnevno obavljamo raznovrsne radne zadatke, među kojima je i čišćenje kancelarija.
Već godinama uspešno sarađujemo sa malim firmama i sa velikim korporacijama.
Dopustite nam da vaš radni prostor učinimo savršeno čistim i prijatnim za svakodnevni boravak.
Svesni smo da različite zone čišćenja zahtevaju korišćenje više vrsta alata i hemikalija, tako da posedujemo svu neophodnu opremu i sredstva.
Hemikalije, pomoću kojih tretiramo kompletan enterijer u kancelariji, nisu štetne za okolinu i prijatnog su mirisa.
Svi naši timovi su stručno osposobljeni za vršenje zadataka čišćenja poslovnog prostora.
Članovi svake ekipe su vredni, brzi i tačni, a sve u cilju da poboljšaju vizuelni izgled i higijenu vaše kancelarije.
Spisak radnih zadataka koji spadaju u kategoriju čišćenja kancelarija
1. PRANJE PODOVA
Svako čišćenje poda u bilo kojoj kancelariji vašeg poslovnog objekta produžiće mu vek trajanja, bez obzira od čega je napravljen.
Pranje se vrši pod visokim pritiskom, da bi se sa lakoćom došlo do nedostupnih delova.
Sve fleke, pa čak i one koje je do tada bilo nemoguće skinuti, će biti uklonjene.
Glatki podovi će biti savršeno sjajni i ispolirani, a kod onih neravnih, svaka pukotina i rupica će biti očišćena.
Moguće je i otklanjanje manjih oštećenja finim šmirglanjem površine kod nekih tipova podova.
2. PRANJE TEPIHA I STAZA
Rotirajuće četke naših aparata za profesionalno čišćenje tepiha i staza vrše dubinsko pranje i uklanjaju grinje i opasne mikroorganizme.
Moguće je eliminisati i nečistoće poput žvakaće gume.
Koristi se vrela voda, koja se, kada se isprlja, uvlači nazad u aparat kao kod usisivača. To omogućava i brzo sušenje tepiha.
Bilo da su glatki ili čupavi, tepisi i staze će nakon našeg tretmana biti kao novi.
3. ČIŠĆENJE PROZORA
Zaboravite na penjanje po merdevinama i fleke od vode koje nikako ne mogu da se skinu.
Pustite da Clean Tale tim profesionalno oriba stakla i okvire prozora u vašoj kancelariji.
Koristimo gumene brisače, koji ne ostavljaju suvišne tragove nakon prelaženja po površini.
Svaki prozor u kancelarijama biće opran i spolja i iznutra.
Uživaćete u pogledu kroz savršeno očišćeno staklo, a vaš radni prostor će imati više prirodne svetlosti.
4. ČIŠĆENJE NAMEŠTAJA
Obnovićemo izgled vašeg starog kancelarijskog nameštaja, osvežiti ga i detaljno očisiti.
Ormani, plakari i stolovi su najčešće napravljeni od drveta, a drvo ima tendenciju da akumulira prašinu i ostale oblike prljavštine.
Nakon brisanja, moguće je poliranje i voskiranje ovakvog nameštaja.
Kožne fotelje, stolice i dvosedi su takođe osetljivi, a nakon njihovog tretiranja se nanosi zaštita protiv lepljenja i skupljanja prašine.
Što se tiče tekstilnog, štofanog nameštaja, koristi se savremeni čistač na paru, koji efikasno i brzo uklanja sve nečistoće, ubija štetne mikroorganizme i eliminiše neprijatan miris.
Hromiranim elementima na nameštaju se poliranjem vraća stari sjaj.
5. ČIŠĆENJE RAČUNARA, ŠTAMPAČA, SKENERA…
Redovno održavanje računara i dodatne opreme produžiće njihov vek trajanja. Sprečićete kvarove nastale zbog nakupljanja prašine i na taj način sačuvati novac.
Svakodnevno korišćenje ovakvih uređaja uzrokuje ubrzano lepljenje čestica prljavštine i mikroba.
Za vreme čišćenja nećemo ometati vaše zaposlene. Zato postoji zakazivanje termina po vašem izboru, a mi smo uvek spremni za dogovor.
6. ČIŠĆENJE BRAVA
Svako ko radi u kancelariji ili je vlasnik jedne ili više njih, često zanemaruje čišćenje brava na vratima.
To ne bi smelo da se desi, jer su ovi delovi prostorije veoma prljavi i rizični, a glavni razlog je učestalo korišćenje.
Dezinfekcija brava je obavezna, da bi se uklonili mikroorganizmi koji se veoma često ’’lepe’’ za njih.
Pored toga, duže će vam trajati.
7. IZNOŠENJE SMEĆA
Uz proces čišćenja ide i iznošenje smeća iz kancelarija koje se svakodnevno skuplja u kantama pored radnih stolova.
Suvišni papiri, folije, istrošene hemijske olovke i ostali oblici kancelarijskog otpada se uklanjaju redovno.
Nakon svakog iznošenja u kantu se stavlja novi džak za smeće.
Periodično se vrši i dezinfekcija svake kante.
NEKE OD DODATNIH USLUGA
ČIŠĆENJE PROSTORIJE GDE ZAPOSLENI BORAVE TOKOM PAUZE
Ovde radnici pripremaju hranu i piće, konzumiraju isto i neretko ostavljaju ostatke iza sebe. Kao rezultat, ostali zaposleni pate od različitih oboljenja i alergijskih reakcija.
Rešićemo ovaj problem i sprečiti njegovo širenje tako što ćemo za početak oribati frižidere, mikrotalasne rerne i aparate za kafu.
Stolovi i stolice biće obrisani, a tvrdokorne fleke na njima uspešno uklonjene.
ČIŠĆENJE ZAJEDNIČKIH PROSTORIJA
U zajedničke prostorije spadaju npr. čekaonice ili sobe za sastanke.
Naravno, i njima je neophodno redovno održavanje, jer je prvi utisak novih klijenata i saradnika izuzetno važan, jer od njega zavisi budućnost poslovanja firme.
Nemojte da odsutvo higijene pokrene talas negativnih komentara i pustite Clean Tale da za tren učini celokupno okruženje blistavo čistim.
Opraćemo i obrisaćemo sva vrata, prozore i nameštaj. Uklonićemo sve suvišne nečistoće, prašinu i paučinu.
ČIŠĆENJE TOALETA
Bez obzira što je kancelarija čista, toalet se isto tako mora održavati i prati.
Detaljno se ribaju pločice, wc šolje, umivaonici, slavine i, ako postoje, tuš kabine. Uklanja se kamenac sa keramičkih površina, kao i mrlje od vode.
Brišu se tragovi na ogledalu različitog porekla.
Sipaju se nove doze tečnog sapuna i dopunjava se toalet papir, ako je to neophodno.
POBOLJŠAĆEMO IZGLED VAŠIH KANCELARIJA, ZDRAVLJE ZAPOSLENIH I POSLOVANJE VAŠE FIRME
Clean Tale je tu da vam u svakom trenutku, na jedinstven način, pomogne da dostignete uspeh.
Mi iskreno verujemo da je čisto i uredno radno okruženje magnet za nove mušterije i za veću zaradu.
Uz našu pomoć, moći ćete da se slobodno skoncentrišete na posao, bez brige da li će nešto narušiti izgled kancelarija ili zdravlje vaših radnika.
Uz nas ćete dobiti kvalitetnu uslugu čišćenja po veoma povoljnim cenama.
Broj zadovoljnih korisnika našeg servisa se konstantno uvećava. Budite i vi među njima, a uveravamo vas da se nećete pokajati i da će se vaša investicija isplatiti.
Pozovite odmah i zakažite svoj termin za čišćenje.